Eroare


← inapoi la Bliss Romania

FACILITY & PROPERTY MANAGEMENT CONFERENCE 2012

Manageri de proprietati si profesionistii din domeniul “facility management” se confrunta mereu cu provocarea de a intelege si a privi dintr-o perspectiva strategica gestionarea utilitatilor din cadrul unei cladiri, in contextul unei evolutii constante a mediului de afaceri si cel tehnologic deopotriva.

Serviciile aferente gestionarii unei cladiri acopera o paleta larga, de la incalzire, aerisire, racire, iluminare, utilitati, pana la managementul energiei si alte servicii conexe. Toate aceste variabile se regasesc sub controlul direct sau indirect al departamentelor de Facilities, Estates sau sub atenta supraveghere a Building Services Managerilor.

Aceste servicii reprezinta nu doar o zona ce necesita cheltuieli considerabile, cat si o importanta sursa de influentare a climatului moral si a sigurantei si productivitatii. In consecinta, este absolut necesar ca managerii sa se familiarizeze si sa aprofundeze acest subiect, pregatindu-se totodata sa faca fata unui context economic tot mai instabil.

EDITIA 2012: 29 - 30 MAI

A 4-a editie a evenimentului Facility & Property Management Conference, va avea loc in perioada 29-30 Mai 2012 in cadrul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si va beneficia de prezenta a cel putin 150 de profesionisti si specialisti in zona de mentenanta si gestionare a utilitatilor din cadrul cladirilor.

Cele doua zile de conferinte si seminarii organizate in acest an isi propun sa realizeze o introspectiva ampla a tendintelor regionale si locale cu care se confrunta aceasta industrie in 2012, care au fost semnele pozitive si care au fost provocarile induse de peisajul economic curent global si regional asupra acestui domeniu, alaturi de o suma de alte subiecte de interes pentru reprezentatii din zona de FPM.

5 MOTIVE SA PARTICIPI

  • Intalneste si conecteaza-te cu profesionistii din domeniu
  • Fii la curent cu cele mai eficiente practici din domeniu
  • Identifica oportunitati si descopera ultimele noutati pentru industria de profil
  • Tine pasul cu noile reglementari din domeniu si cu ultimele tendinte, capabile sa iti influenteze in mod decisiv afacerea
  • Analizeaza performanta in raport cu cei mai buni jucatori din industrie

PROGRAM CONFERINTA 29 MAI 2012:

08.00 – 09.00 INREGISTRARE SI CAFEA
09.00 – 11.00 SESIUNEA 1
PERSPECTIVE IN FACILITY MANAGEMENT – CE URMEAZA?

  • FM: cost sau investitie ?
  • Ultimele tendinte internationale in Facility Management si cum sunt acestea reflectate in noile acreditari IFMA:
  • Tendinte de actualitate si perspective viitoare pentru Facility Management
  • Actualizarile anului 2012 asupra competentelor de Facility Management
  • Noile acreditari IFMA
  • Situatia pietei de FM in Romania si noile cerinte in industria de PFM

11.00 – 11.30 PAUZA DE CAFEA
11.30 – 13.00 SESIUNEA 2
EFICIENTA COSTURILOR PENTRU SERVICIILE DE FM – OPORTUNITATI SAU CONTRADICTII

  • Sustenabilitate prin abordarea FM la nivel managerial
    • Responsabilitate sociala corporativa (CSR) si obiectivele acesteia
    • CSR si FM: rivali sau sustinatori? Rezultatele unui studiu international
    • Cum poate FM contribui la atingerea obiectivelor de CSR?
  • Chiriasii – adevaratii beneficiari ai FM
  • Indicatori de performanta - KPI si SLA
  • Servicii integrate pentru retele

13.00 -14.00 PAUZA DE PRANZ

URMATOARELE 2 SESIUNI SE VOR DESFASURA IN PARALEL.
14.00 – 15.30 SESIUNEA 3
LOCUL DE MUNCA: ADMINISTRAREA EFICIENTA A UNEI CLADIRI – TEHNOLOGII PENTRU OPTIMIZAREA COSTURILOR IN PFM

  • Tendintele de astazi in design si arhitectura pentru locurile de munca
  • Provocarile FM si Corporate Real Estate
  • Green IT

14.00 – 15.30 SESIUNEA 4
MENTENANTA SI MANAGEMENTUL RISCULUI

  • Riscuri sezoniere de intrerupere a activitatii – deszapezirea – planificare, coordonare si control; Managementul integrat al riscului
  • Implicatiile legale ale concurentei neloiale (dumping)
  • Evaluarea riscului la locul de munca

15.30 – 16.00 PAUZA DE CAFEA
16.00 – 17.30 DEZBATERE
INTALNESTE PROPRIETARII SI AFLA CARE SUNT NEVOILE ACESTORA
18.00 NETWORKING COCKTAIL

PROGRAM SEMINARII 30 MAI 2012:

08.00 – 09.00 INREGISTRARE SI CAFEA
09.30 – 12.30 SEMINAR I - SUSTINUT DE BSS
SERVICII DE PROPERTY & FACILITY MANAGEMENT PENTRU RETELE, SPATII INDUSTRIALE SI LOGISTICE

  • Cerintele specifice ale proprietarilor de retele, spatii industriale si logistice privind serviciile de Property & Facility Management
  • Contractarea si monitorizarea realizarii serviciilor de Property & Facility Management
  • Studii de caz

12.30 -13.30 PAUZA DE PRANZ
13.30 – 16.30 SEMINAR II - SUSTINUT DE ARCHIBUS
SUPORT IT PENTRU O ABORDARE INTEGRATA IN VEDEREA REALIZARII UNUI MEDIU DE LUCRU SUSTENABIL

  • In cadrul acestei sesiuni, echipa ASC - Romania, alaturi de Florian Janda, va prezenta beneficiile atat integrarii sistemelor ERP si IWMS cât si valoarea adaugata adusa organizatiei
  • Ce trebuie făcut si ce trebuie evitat in cadrul procesului de implementare a IWMS
  • Indicatori de performanta (KPI) pentru un loc de muncă sustenabil - Studii de caz la nivel international
  • Prezentare generala a modulelor ARCHIBUS, care vin în sprijinul Facility Managerilor determinând o administrare eficienta, in concordanta cu standardele stabilite de organizatii in privinta protectiei mediului si a reducerii riscurilor